2012年12月2日 星期日

Day 31. 機票出錯 有驚無險返回香港

一直對床單質素甚有要求的我,以為昨晚定會失眠,怎料甫上床(應是上機場櫈)馬上睡着,還一覺睡到天亮,四肢百骸無比舒暢。


相反,即使與蟑螂同眠也爛睡如豬的阿奴,凌晨5時就起床,他說旁邊人來人往,盡是「怎麼會睡在這裡」的目光,令他坐立不安。

起床第一眼就見到阿奴在看書。







































人來人往。


吃早餐。



阿奴說要補眠一小時,反正今天時間多得很,要到夜晚才上機。


收拾細軟,準備離開。


以下兩張圖片很重要,可是一直忘記在之前的日誌post出來。其實每天早上出發前,我們都會在旅館做30多下掌上壓,一來是為了熱身,二來當作做gym,拍照時好看一點哈哈!








































在這裡睡了一整晚,很想向有志於露宿機場的朋友推介這地方。我們找遍整個機場,發現Terminal 2的2/F是最佳露宿地點,原因有三:
1)這裡主要是通往停車場,非1/F和3/F的迎客大廳和出境大廳,人流相對較少,如像我般熟睡,相信不易被吵醒。
2)這裡冷氣溫度適中,不像3/F出境大廳般寒冷,起床不怕著涼。
3)這裡24小時有保安把守兩旁出入口,且態度友善,雖然不會為你看管行李,但小偷看到保安在旁也會有所顧忌,自然安全感大增。

遊機場。




錢不多,只好爭鮮當午餐。



整天都在hea,很想快點到夜晚,無聊得在玩手機遊戲。


等…寂寞到夜深…


好不容易才等到下午4時,肚子餓得很,決定用手上這些零錢填飽肚子,7eleven無疑是我們的最佳選擇。






















 

終於捱到check in,但竟然發生了意想不到的意外!地勤人員說我們的機票已過期,什麼!?事緣出發前,阿奴曾致電機票agent更改回程日期,但後來已確認取消更改,可能在溝通上有誤會,機票竟寫成7月9日(即兩天前)返港!機組人員說要每人多付港幣$600才可上機,天啊!一聽真不知如何是好,我們身上只剩下 NT$1100!

我們建議先扣起護照,待抵達香港才付錢,但他們卻說不可,定要我們在台灣付錢才出機票。徬徨間,驀地想起出門前多帶了一張銀聯卡,以備不時之需,而台灣的ATM正好支援銀聯,太感動了!雖然破財令原本拮据不堪的我們更雪上加霜,但總比滯留機場好,只好返港後再向那 agent claim錢吧。

虛驚一場,阿奴猶有餘悸的打電話回港報平安。


準備離開啦…










































在候機室好好享受在台的最後一刻。


打電話向阿成道別,大家都依依不捨,如果你來香港,我們一定會帶你四處去玩的!


起飛啦,再見啦台灣!不知何時再踏足此地...



終於等到飛機餐,餓死啦…


回到香港了,久違了的地方。










































看到巴士,第一句話是:「阿奴,快上E22公車。」
哈哈,還是改不了台灣腔。







































基味照,環島的印記!!


捱了一個月苦,終於回到家樓下啦!








































好想念我的床…


又收到幾張postcard和銀行月結單。


太累了,記得回家那晚睡了10多小時,還是家中那張小小的床最舒服。

P.S. 花了四個月時間,終於寫完31天的遊記,原來寫遊記比環島更需要毅力,處理近1800張相,一字一句都細心琢磨,希望帶來最真實的現場感。

感謝朋友們的支持,每次見面都問我update了blog沒有,多謝你們從環島期間一直為我和阿奴打氣,到寫blog時又給我鼓勵。即使不認識的朋友,你們在論壇或blog中的每一句留言,我都有細心閱讀,很高興你們喜歡這個遊記。

《台灣堅騎》不是工具式遊記,裡面沒有溫馨提示,也沒有旅遊錦囊,只記載着我們感受過的人情和熱血。我只有一個心願,就是希望這遊記能燃起別人心中熱血之火,不要讓工作和生活壓力磨蝕了夢想,也提醒自己只要有毅力,沒有困難是解決不了的。

遊記寫完,頓感空虛,又有點不捨,但願《台灣堅騎》不是結束,而是另一趟《堅騎》之旅的開始!

72 則留言:

  1. 哈哈哈恭喜你終於寫完了:)
    我都睇哂了yeah:)

    每次睇完都諗番起台灣旅行的日子
    啱啱睇完訓機場
    我都訓過機場…但係因為打風delay左七個鐘
    而家諗起都有啲驚…

    這個blog真的很好看!繼續加油啦


    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都多謝你支持我咁耐!
      果期台灣打風真係打得好密好驚險!

      刪除
  2. 你們的文章我每一篇都看!

    有艱辛有甜美,有困境有突破
    遇到好多好棒的人
    去過的地方甚至比我這個台灣人還多,真慚愧,哈哈

    真的很喜歡你們的遊記
    下一個目標是哪裡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過很多台灣人說,我們吃不到真正好吃的東西,下次真的要找個食家同行!

      多謝你的支持,暫時還未想到下一趟旅程啊,想專心工作一陣子再去旅行~

      刪除
  3. 31日的遊記終於完結,我亦都睇完全部文章,恭喜晒,你哋兩個年輕人實在好有毅力,實在令我好佩服,最感受深嘅係你哋遇到嘅台灣人,嗰份人情味同愛心,真係令我覺得好感動,繼續努力加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 整個Trip感受最深是人情,果種感動係香港無可能感受到的~

      刪除
  4. 跟那麼久,,,,還是結束了!! 希望下次可以很快看到你們另一篇精彩的遊記!!

    回覆刪除
  5. 加油!

    歡迎再來台灣玩!

    回覆刪除
  6. 好堅、好勁、好佩服你們的毅力和決心!
    恭喜你們完成 堅騎,亦完成了 堅Blog!
    縱有失落,亦期待你們下回的旅程,加油!

    回覆刪除
  7. 你的文章寫得好棒啊, 我每一篇都有看喔...

    身為一個台灣人, 我也好多地方都沒去看過...

    不得不再說一次, 真的, 很棒的一個 blog,

    謝謝你們喜歡台灣, 也歡迎有空再來玩!!

    回覆刪除
  8. 終於看完遊記了 很不錯的一趟旅行
    歡迎下次再到台灣來玩

    回覆刪除
  9. 剛剛花了我兩個小時的時間,把第一集到最後一集,都看完了!

    真的很棒!

    再台灣環島,真的很舒服!有空再來台灣玩吧!

    :)

    回覆刪除
  10. 睇完晒, 你地好勁呀!!

    回覆刪除
  11. 嘩!終於睇完!好正呀寫得!黎緊到我出發 多謝比左咁多料我:-) 熱血萬歲!! 阿敏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你地要加油,一切小心呀!!
      有咩隨時找我

      刪除
  12. 感謝你們,你們的遊記好好睇,寫得好好!
    台灣環島得容易,但踏單車環島真的不容易!多謝你們的遊記
    Jason 上

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都多謝你花時間睇我地的遊記,希望有機會看到你環島:)

      刪除
  13. 恭喜環台成功! 更欣賞你完成31天長既遊記!

    回覆刪除
  14. 當初點進你們的blog算是偶然,但看過第一篇之後就欲罷不能xd,每天都一定會追post
    照片都拍得很美!你們都懂攝影嗎?
    你們的毅力實在太棒了!期待你們下一次的旅程(和遊記xd)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝你支持我們:)
      我算是有學過一點點,但主要是台灣的風景太美,隨便拍都變了一張美麗的照片~

      刪除
  15. 無意中在背包客棧看到這篇點進來看
    真的是寫得很好的一篇遊記
    有趣美麗又迷人的照片佳上文字的敘述
    可以讓人感受到環島的溫度

    不得不來回個留言
    有機會再來台灣唷~^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. haha thanks!
      下次我到台灣應該是鐵路遊了:)

      刪除
    2. 喔~!
      我最近也才剛完成鐵路環島之旅
      歡迎來體驗台灣鐵路
      是種不同於單車的風情呢^^

      刪除
  16. 我只是無意中click你的blog,但內容真的令我好感動.
    沒有你地用不盡的腳力,但看到環台的故事總想著如果我有機會多好.

    借分享~~憨人~~~~

    一個很喜歡台灣的香港肥仔.
    fb: fforfrancis

    回覆刪除
  17. 我一直都想單車環島,之前睇過蛙大同阿波羅等嘅遊記不下十個,無論你地去嘅地方丶經歷同遊記內嘅文筆都係最好,我最鐘意你句"希望燃起心中熱血之火,不要被工作及生活壓力磨蝕了夢想!"對我工作了十年嘅人真係好值得思考,希望你將來面對任何事都想起環島嘅苦與樂,我相信這次旅程可以讓你滿足一輩子!

    回覆刪除
  18. 心裡只有佩服跟敬佩 期待你的下一趟旅程 我準備要當兵了 當完兵再來好好冒險一番

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油! 不要浪費光陰, 工作前要做點不會令自己後悔的事!

      刪除
    2. 好! 我正有打算明年退伍的時候衝了 沖繩也是你們兩個去? 記得寫遊記分享 !

      刪除
    3. 不是呀,今次只有阿奴去,他也會寫遊記的

      刪除
    4. 什麼時候去啊 想請問 有人在香港單車環島的嗎 大概需要多久時間

      刪除
    5. 6月初出發!
      這是阿奴的日誌,他剛環遊了香港一周,你可以參考一下啊!

      http://bicycletravelhk.blogspot.hk

      刪除
    6. 我不是去沖繩啊!
      我是從大阪騎去札幌,希望我能完成遊記吧 ^^

      刪除
    7. 好 期待你的遊記啊 看了你的香港那一篇 你們這趟也是兩個人?
      等分享時記得通知

      刪除
    8. 不是,這次是三人行。已有5天的日記了,但上載超慢... (最近找到人生第一分工作,好忙啊~)

      刪除
  19. 你地實在太勁,我都計劃左2個月後出發
    但係住宿方面十分煩惱,你們是點樣訂民宿?
    希望你們可以給我一些資料,萬分多謝
    e-mail:john_lovelove2008@hotmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地上網search台灣各地的平價旅館,係前一日打去book房~
      例如,我計劃聽日由高雄去墾丁,咁今晚就要上網搵定墾丁旅館,同打去book房,第二朝就直接踩去~

      刪除
  20. 老實講 咁多個環島遊記之中 係你地呢個我最鐘意同覺得最有參考價值
    我同朋友一行六人都打算在八月進行28日環島

    但係仲有小小問題想問下:
    1. 你既GPS 係用手機GOOGLE的嗎?? 準不準?
    2. 你地出發帶左幾多HKD??
    暫時未諗到其他問題 可以留下e-mail方便聯絡嗎??
    email:tatshingcheng@gmail.com

    thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鍾意呢個blog:)

      1. 對,我覺得好準,開GPS準過係香港好多。
      2. 成個trip連所有洗費每人大約用左HKD$12000,不過你地一行6人可節省好多洗費。

      我email係 gabrieltanghk@yahoo.com.hk

      刪除
  21. 基仔, 阿奴: 你地好勁呀,尤其上九份,我想沒幾個人做得到. 寫得又好有心機, 道盡台灣人的人情味. 之前本來我也曾想去環鳥, 但只是得個想字, 唔夠決心, 又不易搵到伴.但我已經開始操車,長線由大圍至沙頭角公路來回,短線到大埔,泥涌,希望可以在十月去一次.

    五十五十

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝!
      唔好放棄呀,只要有毅力就OK,期待你10月之旅!

      刪除
  22. 謝謝你們的 blog. 看完令我非常威動!

    我也準備今年十二月去獨行單車環台,已開始操車練爬坡 (以前只踏平路)。你們的 blog 給我很多有用的資料和行程idea (esp. 日月潭。九份就太激了).

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,也多謝你的支持!
      獨行要好好注意安全啊~

      刪除
    2. 謝謝。我有個問題我睇左好多blog都無提及嘅,就係環臺時一般人有冇鎖單車嘅呢?

      你地兩個人可以輪流睇車,但係獨行嘅話又點算呢?

      參觀鵝鑾鼻燈塔嘅時候單車係咪要放喺外邊架?你地有冇鎖單車架?

      刪除
    3. 有呀,單車舖會租條單車鍊比你,去一D唔比單車進入既景點(例如:鵝鑾鼻燈塔、夜市等),我地就會鎖車係外面。

      危險點都會有ga啦,但點都要搏一鋪,唯一可做既就係貴重物品跟身啦

      刪除
  23. 感谢你们记录的环岛经历,真的十分值得参考,我现在还在犹豫要不要去台湾环岛,我是个马来西亚女生,现在在新西兰打工旅行,明年会回马来西亚,我想趁做回上班族之前,再外出旅行一次,为自己再疯狂一次。我在新西兰户外工作时伤了膝盖,所以一旦做剧烈运动时,晚上都要敷热水袋,所以单车环岛的计划,我还是在苦恼着。看见你们成功环岛,还真的替你们开心,无论如何也很想交你们这两位朋友。我的面子书是colez_miel@hotmail.com

    回覆刪除
  24. 係GOOGLE打單車環島就入o左o黎睇, 一睇就5個鐘, 成日係公司冇做過o野~ :P 就快放工, 諗緊O 唔OT, 哈哈哈, 你真係真得好有心機好好睇, 有時睇到噴飯, 有時又感動到想喊, 非常好的一個BLOG, 比台灣FROG更好睇~ 正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,多謝你支持,更加多謝你的feedback,令我覺得自己的努力寫blog沒有白費。
      希望你有機會都去台灣踩下車,一定有個難忘經歷!

      刪除
  25. 睇完你地既分享,真心覺得生命比想像既要大,我好認同點滴既經驗先會令人成長,我地活着最大既享受係可以不斷見識。你地既分享又比左唔少勇氣我去閱歷更多。
    From Derek Yu

    回覆刪除
  26. Re Derek:

    謝謝你耐心看我們的日記,你也準備出發環台嗎?

    回覆刪除
  27. 基仔, 我上星期已經環島返o黎啦, 跟捷定特9天環島團之後, 更佩服你地兩個, 好犀利呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. wow!你9天環島仲犀利啦!

      刪除
    2. 你地個D至係犀利,我跟捷安特,乜都唔洗諗只係努力踩就得啦~我依家寫緊環島blog,有時間就入我blog睇啦

      刪除
    3. 哈哈我睇左啦,成班人一齊踩車同做熱身好壯觀!!

      刪除
    4. 今日終於出第七天,哈哈

      刪除
  28. 我都仲諗單車環台一個月, 想問下你30日用左幾錢(租車, 食,住)?THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 連機票食宿,我地每人總共用左around$12000

      刪除
  29. 我連續兩日看曬你地既遊記, 真的好感人. 我亦看過"亞波羅的波波"鐵騎遊, 兩篇都好感動,亦很精彩.
    大家不約而同既係. 感受到台灣既人情味, 與此同時, 於經驗中學會求生既意志, 就好似"人在野" (Man vs Wild)一樣, 在你們親人經驗入面, 我地呢d讀者真係學左唔少野, 好過睇攻略.
    如果有時間既話, 可一再重臨台灣, 不過今次係鐵道遊. 我係"螞蜯窩"入面睇到有d中國人用鐵道遊寫左d遊記, 亦十分精彩.
    希望好快可以再看到你倆既遊記啦.
    加油~! 人一世, 物一世, 多d出外去了解下呢個世界既人與物啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝你支持!
      無錯,我下次去台灣就係鐵路遊環島,希望有另一番感受。

      刪除
    2. 你地倆個係"Mans vs Taiwan" 呀.. 我地香港人以你倆為榮.

      刪除
  30. 你個旅程真係好正,寫得好好!!

    回覆刪除
  31. 相信你們都是九十後的朋友(我仔仔是91年的), 以我的年齡我也想明年環台,現在PLANNING中 我都有踩開車架,一日都踩到八十KM既. 睇完你既BLOG我更加想即刻起行. 你寫得好好, 中文水平有頗高. 加油, 向世界出發吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我們是80後(89年出世),多謝你的支持,期待你完成旅程後分享得著!

      刪除
  32. 兩位熱血少年, 你地還好嗎? 我係monndai,樓上亦已留過言給你們了.
    本人想介紹一個騎單車遊既web給你們看看, 他亦是一位熱血少年, 不過佢係台灣人, 我被他既web吸引住, 雖然個web係2007年的, 但內容真係睇到你"o"囇咀架..(1位來自台灣的人, 從北京騎單車到法國) 當中有好多好感人既人與事. 大開眼界.
    url : http://btp.deray.org/
    佢經歷過2次台灣環島, 1 次環法, 1次北京至法國和 1次蘭洲至西藏.
    come on, 快d去睇下. 真係好好睇架. d風景又靚.
    期待緊你地新既單車遊記.
    祝工作愉快.
    p.s. 我已是第2次由頭到尾看你地既環島遊架喇. (真心好好睇)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇,想不到除了我,還有人會重新看我們的遊記,再次多謝你!
      我已save左條link,好似幾吸引,一陣做完野睇下先,thanks!

      刪除
    2. 請由中國開始看起吧, 超多(請耐心去睇^_^) 當中有d國家真係好險,替佢緊張, 但當中亦學到唔少東西. 他當中有d路線係行絲路添bor. 真係好癲, >_<"
      介紹多個web比你地參考, 他亦係台灣人, 不但環島,他亦騎單車走過台灣四橫添呀。
      URL : http://ironman.idv.tw/blog/cycling-taiwan/cycling-plant.htm
      (click web 入面個果cycling 便可以看到) 唔知你地看完會否有興趣跟他一樣台灣四橫遊呢? 期待你地兩人試下四橫^_^V
      加油 ~!

      刪除
  33. 一個準備環島的少年2015年5月29日 上午11:13

    終於睇曬,你個遊記寫得好好!
    亦都對我準備環島增加左唔少既知識,多謝你!
    希望你如果去其他地方都一定要寫遊記!
    祝身體健康,事業順景:0)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你睇晒咁長的遊記,祝你旅途愉快,一路平安!

      刪除
  34. 哈哈我後日就同朋友出發去台灣單車環島
    睇晒你地既日記令我好期待 :)
    仲有好好奇 唔知過左幾年之後 你地呢家點呢?有冇又去其他地方玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持,你會去幾多日?呢個旅程一定會係畢生難忘。
      我之後去左沙巴,呀奴就去左日本,詳情可以睇下我地呢兩個blog。

      之後我就做野忙,都冇咩時間踩車,所以話一定要趁青春放任一下!

      刪除
    2. 綠遊沙巴
      http://bicycletravelsabah.blogspot.hk

      隨奴轆
      http://bicycletravelhk.blogspot.hk

      刪除
    3. 我地去二十日咋,不過都想可以休息多d,呢家去到台南,好興奮 :)

      等你追埋你地之後呢兩個blog先得!

      刪除